Conform prevederilor legale (OUG 130/2000) produsele personalizate nu pot fi returnate.
În mod excepțional, clientul poate returna produsele personalizate în următoarele cazuri,
Coletele prezintă deteriorări severe sau produsele prezintă defecte de fabricație,
În cazul în care coletul adus de curier prezintă elemente clare de deteriorare severă a integrității pachetului și a conținutului (pachetul este desfăcut, rupt, înțepat, conținut distrus, etc.) se pot face mențiuni cu privire la eventualele probleme în momentul livrării.
Nu sunt însă considerate probleme deteriorările minore, normale, care sunt datorate manevrării și manipulării pachetelor și care nu afectează conținutul acestora ( de exemplu prafuirea/murdărirea exteriorului pachetelor, îndoirea ușoară a colțurilor, etc.).
Orice reclamație ulterioară livrării de curier cu privire la aceste aspecte sunt nule.
Produsele livrare nu corespund cu produsele din comandă (sunt personalizate greșit, încurcate),
În cazul în care produsele sunt livrate greșit, clientul va notifica DecoArtBurlui cu promptitudine în vederea remedierii situației și va urma instucțiunile comunicate de DecoArtBurlui. În acest caz, DecoArtBurlui va înlocui gratuit produsele și își rezervă dreptul de a solicita returnarea coletului cu produsele eronate.
Clientul își asumă datele introduse în vederea personalizării, eventualele erori de tehnoredactare ale clientului nu pot fi inputate.
În cazul produselor nepersonalizate legislația prevede "consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".